Dodaj do koszyka produkty, którymi jesteś zainteresowany (zwróć uwagę na rozmiar/kolor). Twój kolejny krok to wybór sposobu dostawy oraz formy płatności.
Zamówienie można złożyć, korzystając z opcji „szybkie zakupy” – bez rejestracji konta. Dzięki rejestracji będziesz mógł jednak skorzystać z rabatów, uczestniczyć w konkursach i akcjach promocyjnych oraz przeglądać historię zakupów.
Tak, pod warunkiem, że Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Aby dokonać zmian, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem adresu email: esklep@kaes.pl lub telefonicznie: +48 798-716-716.
Tak, pod warunkiem, że Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Aby anulować zamówienie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem adresu email: esklep@kaes.pl lub telefonicznie: +48 798-716-716. Konsultant potwierdzi możliwość anulowania Twojego zamówienia.
Oczywiście, jest taka możliwość. Wystarczy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem adresu email: esklep@kaes.pl lub telefonicznie: +48 798-716-716. Nasi konsultanci przyjmą od Ciebie zamówienie, a ceny produktów czy koszty dostawy, będą dokładnie takie same, jak w przypadku składania zamówienia w sklepie internetowym.
Niestety nie. Dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji. Rezerwacja produktu następuje w sytuacji, w której produkt zostaje opłacony lub gdy wybierzesz opcję płatności przy odbiorze.
Jeśli zawartość paczki nie jest zgodna z zamówieniem, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem adresu email: esklep@kaes.pl lub telefonicznie: +48 798-716-716. Nasz konsultant, krok po kroku wyjaśni Ci, jak postępować w takim przypadku.
Faktury za zakupy w sklepie internetowym są wysyłane na adres mailowy, z którego zostało złożone zamówienie. Sprawdź swoja skrzynkę, także folder SPAM – jeśli nie znajdziesz tam wspomnianego dowodu zakupu, skonsultuj się z nami poprzez email: esklep@kaes.pl lub telefonicznie: +48 798-716-716, abyśmy mogli dostarczyć Ci paragon/fakturę.
Oczywiście. W tym celu wpisz taką prośbę podczas składania zamówienia w polu Uwagi lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta poprzez email: esklep@kaes.pl lub telefonicznie: +48 798-716-716, a papierowa faktura zostanie dołożona do Twojego zamówienia.
Aby otrzymać duplikat faktury skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta
(email: esklep@kaes.pl / telefon: +48 798-716-716). Przygotujemy go dla Ciebie i wyślemy pod wskazany adres.
Na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Zamówienia złożone w sklepie internetowym, realizowane są wyłącznie wysyłkowo za pośrednictwem kuriera DPD oraz poprzez usługę Paczkomaty InPost.
Kod z kuponu rabatowego należy wpisać podczas składania zamówienia w polu „Kod rabatowy”. Rabat zostanie naliczony automatycznie.
Anulowane- zamówienie zostało usunięte, ponieważ płatność do nas nie dotarła lub nie mogliśmy jej zweryfikować;
Przyjęcie płatności - w sklepie kaes odnotowaliśmy płatność za Twoje zamówienie;
Przesyłka nieodebrana – Twoje zamówienie nie zostało przez Ciebie odebrane;
Wysłane – Twoje zamówienie zostało wysłane do Ciebie;
Prawdopodobnie Twój rozmiar został wyprzedany, zanim rozpoczęła się realizacja Twojego zamówienia.
Twoja płatność nie dotarła do nas lub nie mogliśmy jej zweryfikować.
W celu wyjaśnienia prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (email: esklep@kaes.pl / telefon: +48 798-716-716)
Produkty, trzeba szczelnie zapakować i wysłać na adres znajdujący się w sekcji zwroty/wymiany/reklamacje.
Koszt odesłania zwracanego towaru do Sprzedającego ponosi Klient.
Zwrot, wymiana czy reklamacja trwają do 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Z reguły jednak zamykamy zgłoszenia w ciągu 3-5 dni roboczych.
Niestety, na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Produkty zwrócić, wymienić czy zareklamować można jedynie poprzez odesłanie ich na adres znajdujący się w sekcji zwroty/wymiany/reklamacje.
Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania (muszą być w stanie nienaruszonym). Powinny także posiadać komplet metek, świadczących o oryginalności produktu.
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta poz827, art. 38. zwrotów i wymian bielizny oraz strojów kąpielowych nie przyjmujemy ze względów higienicznych.
Różnica w cenie zostanie Ci zwrócona na konto bankowe, które podałeś w formularzu wymiany.
Zamówienie złożone do godziny 13 w dniu roboczym wysyłane jest tego samego dnia. W przypadku, gdy zamówienie zostanie złożone po tej godzinie bądź w dniu ustawowo wolnym od pracy, realizacja zamówienia rozpocznie się w najbliższym dniu roboczym.
Niestety, zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski i nie wysyłamy produktów za granicę.
Informację o wysyłce towaru zawsze wysyłamy drogą elektroniczną na adres email Klienta, który został podany przy składaniu zamówienia. Dodatkowo aktualny status zamówienia można sprawdzić na stronie w zakładce „Moje konto” (dla Klientów Zarejestrowanych). Jeśli nie znajdziesz informacji o wysyłce towaru skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta poprzez email: esklep@kaes.pl lub telefonicznie: +48 798-716-716.
Niestety, na chwilę obecną nie posiadamy w ofercie takiej formy dostawy, która umożliwia dostarczenie przesyłki do klienta w sobotę.
Tak, darmowa wysyłka aktywuje się automatycznie. Podczas finalizacji zamówienia, będziesz miał wybór, czy chciałbyś skorzystać z wysyłki kurierskiej, czy wysyłki do paczkomatu InPost.
Płatności możesz dokonać za pośrednictwem platformy PayU, tradycyjnym przelewem bankowym lub przy odbiorze przesyłki (za pobraniem).
MKRI Sp. z o.o.
Ul. Targowa 17
82-200 Malbork
38 1090 1098 0000 0001 3369 0984
(BZWBK 1 Oddział w Gdańsku, 80-958 Gdańsk, Ul. 3 Maja 3).
Od momentu złożenia zamówienia, przy wybranej opcji płatności PayU lub przelewem tradycyjnym, czekamy 5 dni na opłacenie zamówienia. Po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane.
Moja płatność PayU nie przeszła lub została przerwana - jak mogę ją sfinalizować?
Gdy połączenie ze stroną płatności zostanie przerwane lub przez przypadek ją opuścisz, na maila podanego w zamówieniu otrzymasz link z możliwością powrotu do płatności. Jeśli jednak wspomniany mail nie dotarł na Twoją skrzynkę, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta poprzez email esklep@kaes.pl lub telefonicznie: +48 798-716-716. Konsultant wygeneruje i wyśle ponownie link umożliwiający sfinalizowanie płatności.
Aby wyjaśnić tę sprawę i odzyskać kwotę za wysyłkę, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta poprzez email: esklep@kaes.pl lub telefonicznie +48 798-716-716.