kaes.

FAQ

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  • Jak złożyć zmówienie?

    Dodaj do koszyka produkty, którymi jesteś zainteresowany (zwróć uwagę na rozmiar/kolor). Twój kolejny krok to wybór sposobu dostawy oraz formy płatności.

  • Czy trzeba się zarejestrować, aby dokonać zamówienia?

    Zamówienie można złożyć, korzystając z opcji „szybkie zakupy” – bez rejestracji konta. Dzięki rejestracji będziesz mógł jednak skorzystać z rabatów, uczestniczyć w konkursach i akcjach promocyjnych oraz przeglądać historię zakupów.

  • Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?

    Tak, pod warunkiem, że Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Aby dokonać zmian, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem adresu email: esklep@kaes.pl lub telefonicznie: +48 798-716-716.

  • Czy mogę anulować zamówienie?

    Tak, pod warunkiem, że Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Aby anulować zamówienie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem adresu email: esklep@kaes.pl lub telefonicznie: +48 798-716-716. Konsultant potwierdzi możliwość anulowania Twojego zamówienia.

  • Czy mogę złożyć zamówienie mailowo lub telefonicznie?

    Oczywiście, jest taka możliwość. Wystarczy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem adresu email: esklep@kaes.pl lub telefonicznie: +48 798-716-716. Nasi konsultanci przyjmą od Ciebie zamówienie, a ceny produktów czy koszty dostawy, będą dokładnie takie same, jak w przypadku składania zamówienia w sklepie internetowym.

  • Czy produkt po dodaniu do koszyka jest zarezerwowany?

    Niestety nie. Dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji. Rezerwacja produktu następuje w sytuacji, w której produkt zostaje opłacony lub gdy wybierzesz opcję płatności przy odbiorze.

  • Zawartość przesyłki nie zgadza się z zamówieniem – co teraz?

    Jeśli zawartość paczki nie jest zgodna z zamówieniem, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem adresu email: esklep@kaes.pl lub telefonicznie: +48 798-716-716. Nasz konsultant, krok po kroku wyjaśni Ci, jak postępować w takim przypadku.

  • Nie znalazłem faktury ani paragonu w paczce – jak mogę je otrzymać?

    Faktury za zakupy w sklepie internetowym są wysyłane na adres mailowy, z którego zostało złożone zamówienie. Sprawdź swoja skrzynkę, także folder SPAM – jeśli nie znajdziesz tam wspomnianego dowodu zakupu, skonsultuj się z nami poprzez email: esklep@kaes.pl lub telefonicznie: +48 798-716-716, abyśmy mogli dostarczyć Ci paragon/fakturę.

  • Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?

    Oczywiście. W tym celu wpisz taką prośbę podczas składania zamówienia w polu Uwagi lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta poprzez email: esklep@kaes.pl lub telefonicznie: +48 798-716-716, a papierowa faktura zostanie dołożona do Twojego zamówienia.

  • Zagubiłem fakturę. Jak mogę uzyskać duplikat?

    Aby otrzymać duplikat faktury skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta
    (email: esklep@kaes.pl / telefon: +48 798-716-716). Przygotujemy go dla Ciebie i wyślemy pod wskazany adres.

  • Czy zamówiony towar mogę odebrać w sklepie stacjonarnym?

    Na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Zamówienia złożone w sklepie internetowym, realizowane są wyłącznie wysyłkowo za pośrednictwem kuriera DPD oraz poprzez usługę Paczkomaty InPost.

  • Otrzymałem kupon rabatowy. Jak mogę go wykorzystać?

    Kod z kuponu rabatowego należy wpisać podczas składania zamówienia w polu „Kod rabatowy”. Rabat zostanie naliczony automatycznie.

  • Co oznaczają statusy zamówienia?

    Anulowane- zamówienie zostało usunięte, ponieważ płatność do nas nie dotarła lub nie mogliśmy jej zweryfikować;
    Przyjęcie płatności - w sklepie kaes odnotowaliśmy płatność za Twoje zamówienie;
    Przesyłka nieodebrana – Twoje zamówienie nie zostało przez Ciebie odebrane;
    Wysłane – Twoje zamówienie zostało wysłane do Ciebie;

  • Dlaczego moje internetowe zamówienie zostało anulowane?

    Prawdopodobnie Twój rozmiar został wyprzedany, zanim rozpoczęła się realizacja Twojego zamówienia.
    Twoja płatność nie dotarła do nas lub nie mogliśmy jej zweryfikować.

    W celu wyjaśnienia prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (email: esklep@kaes.pl / telefon: +48 798-716-716)

ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJA

  • W jaki sposób mogę dokonać zwrotu/wymiany/reklamacji?

    Produkty, trzeba szczelnie zapakować i wysłać na adres znajdujący się w sekcji zwroty/wymiany/reklamacje.

  • Czy zwracając towar, muszę sam zapłacić za przesyłkę?

    Koszt odesłania zwracanego towaru do Sprzedającego ponosi Klient.

  • Jak długo trwa zwrot/wymiana/reklamacja?

    Zwrot, wymiana czy reklamacja trwają do 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Z reguły jednak zamykamy zgłoszenia w ciągu 3-5 dni roboczych.

  • Czy mogę dokonać zwrotu/wymiany/reklamacji w sklepie stacjonarnym?

    Niestety, na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Produkty zwrócić, wymienić czy zareklamować można jedynie poprzez odesłanie ich na adres znajdujący się w sekcji zwroty/wymiany/reklamacje.

  • Jakie są zasady zwracania/wymiany towaru?

    Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania (muszą być w stanie nienaruszonym). Powinny także posiadać komplet metek, świadczących o oryginalności produktu.

  • Czy mogę zwrócić bieliznę?

    Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta poz827, art. 38. zwrotów i wymian bielizny oraz strojów kąpielowych nie przyjmujemy ze względów higienicznych.

  • Produkt, na który chcę wymienić towar jest tańszy. Co w tej sytuacji z różnicą w cenie?

    Różnica w cenie zostanie Ci zwrócona na konto bankowe, które podałeś w formularzu wymiany.

WYSYŁKA

  • Jak długo trwa realizacja zamówienia?

    Zamówienie złożone do godziny 13 w dniu roboczym wysyłane jest tego samego dnia. W przypadku, gdy zamówienie zostanie złożone po tej godzinie bądź w dniu ustawowo wolnym od pracy, realizacja zamówienia rozpocznie się w najbliższym dniu roboczym.

  • Czy zamówienie może zostać wysłane za granicę?

    Niestety, zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski i nie wysyłamy produktów za granicę.

  • Czy dostanę informację o wysyłce towaru?

    Informację o wysyłce towaru zawsze wysyłamy drogą elektroniczną na adres email Klienta, który został podany przy składaniu zamówienia. Dodatkowo aktualny status zamówienia można sprawdzić na stronie w zakładce „Moje konto” (dla Klientów Zarejestrowanych). Jeśli nie znajdziesz informacji o wysyłce towaru skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta poprzez email: esklep@kaes.pl lub telefonicznie: +48 798-716-716.

  • Czy istnieje możliwość doręczenia przesyłki w sobotę?

    Niestety, na chwilę obecną nie posiadamy w ofercie takiej formy dostawy, która umożliwia dostarczenie przesyłki do klienta w sobotę.

  • Czy istnieje możliwość darmowej wysyłki?

    Tak, darmowa wysyłka aktywuje się automatycznie. Podczas finalizacji zamówienia, będziesz miał wybór, czy chciałbyś skorzystać z wysyłki kurierskiej, czy wysyłki do paczkomatu InPost.

PŁATNOŚĆ

  • Jak mogę zapłacić za zakupione produkty?

    Płatności możesz dokonać za pośrednictwem platformy PayU, tradycyjnym przelewem bankowym lub przy odbiorze przesyłki (za pobraniem).

  • Na jaki rachunek bankowy mam dokonać przelewu?

    MKRI Sp. z o.o.
    Ul. Targowa 17
    82-200 Malbork
    38 1090 1098 0000 0001 3369 0984
    (BZWBK 1 Oddział w Gdańsku, 80-958 Gdańsk, Ul. 3 Maja 3).

  • Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

    Od momentu złożenia zamówienia, przy wybranej opcji płatności PayU lub przelewem tradycyjnym, czekamy 5 dni na opłacenie zamówienia. Po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane.

  • Moja płatność PayU nie przeszła lub została przerwana - jak mogę ją sfinalizować?

    Moja płatność PayU nie przeszła lub została przerwana - jak mogę ją sfinalizować?
    Gdy połączenie ze stroną płatności zostanie przerwane lub przez przypadek ją opuścisz, na maila podanego w zamówieniu otrzymasz link z możliwością powrotu do płatności. Jeśli jednak wspomniany mail nie dotarł na Twoją skrzynkę, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta poprzez email esklep@kaes.pl lub telefonicznie: +48 798-716-716. Konsultant wygeneruje i wyśle ponownie link umożliwiający sfinalizowanie płatności.

  • Dokonałem zamówienia powyżej 150 PLN i mimo wszystko zapłaciłem za wysyłkę. Co zrobić?

    Aby wyjaśnić tę sprawę i odzyskać kwotę za wysyłkę, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta poprzez email: esklep@kaes.pl lub telefonicznie +48 798-716-716.

powrót
zapisz się na nasz

NEWSLETTER