kaes.

Reklamacje

Na wszystkie produkty zamówione w kaes przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne towaru. Reklamacji możesz dokonać w ciągu 2 lat od daty zakupu.

formularz online

Aby złożyć reklamację należy wypełnić formularz reklamacyjny, zapakować produkt i odesłać na nasz adres:

MKRI Sp. z o.o.
ul. Targowa 17
82-200 Malbork

Można też wysłać formularz w wersji elektronicznej na adres: esklep@kaes.pl lub w wersji papierowej, dołączając go do produktu, który chcesz reklamować.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  • oryginał lub kopię dowodu zakupu towaru;
  • imię i nazwisko;
  • adres do korespondencji;
  • adres email, na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację;
  • data nabycia towaru;
  • rodzaj reklamowanego towaru;
  • dokładny opis wady oraz data jej stwierdzenia;
  • opis żądania;

O decyzji rzeczoznawcy poinformujemy Cię niezwłocznie - nie dłużej niż w ciągu 14 dni.
W zależności od decyzji towar może zostać naprawiony, wymieniony na nowy lub możesz otrzymać zwrot gotówki.

Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient. W przypadku uznanej reklamacji zwrócimy Ci koszty odesłania towaru. Towar zakupiony online nie może być reklamowany w sklepie stacjonarnym.

powrót
zapisz się na nasz

NEWSLETTER